خرید عمده گوشت شتر چرخ کرده

از زمانی که شهرها کم کم گسترش پیدا کردند و نیاز گوشت به صورت سنتی قابل رفع نبود، قصابی ها جایگاه ویژه‌ای در در زمینه تامین مواد پروتئینی مورد نیاز افراد بازی کردند. در ابتدا فقط گوشت گوسفند و گاو بود که در قصابی های سرتاسر ایران یافت می شد اما با با گذشت زمان و در طول چند سال اخیر گوشت شتر نیز در قصابی ها یافت می شود و شما می توانید گوشت شتر چرخ کرده را به صورت عمده  و به راحتی برای تامین قصابی خود از ما  خریداری نمایید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

برای سفارش به صورت آنلاین برای محصولات شتر و پودر گوشت زنجان که با ورود به این بخش میتوانید از خدمات زیادی در خصوص همکاری با ما برخوردار شوید.

گوشت چرخ کرده شتر

گوشت شتر را می توان به دو صورت گوشت شتر چرخ کرده و گوشت شتر قیمه شده استفاده کرد. به علت بافت خاصی که گوشت شتر دارد بعد از چرخ کردن در غذاهای متنوعی می توان از آن استفاده نمود. شما می توانید انواع کتلت ها و خوراک هایی که با گوشت گاو و گوسفند تهیه میکردید را هم اکنون با استفاده از گوشت شتر درست کنید. گوشت شتر مزه فوق العاده ای دارد که باعث می شود تنوع بیشتری به غذاهای پخته شده، داده شود. همچنین می شود از گوشت شتر برای درست کردن کباب استفاده کرد که کبابی لذیذ و خوش طعم از گوشت شتر به دست می‌آید. کباب گوشت شتر از زمان های بسیار دور در مناطق کویری و صحرایی مورد استفاده قرار می گرفته است و ادویه جاتی که در این مناطق یافت می‌شود و به کباب ها اضافه می شود، باعث شده است که این کباب ها طعمی خاص و منحصر به فرد داشته باشند.

محصولات فرآوری شده شتر و پودر گوشت طیوری از نظر طب سنتی خواص های فرآوانی را به همراه دارد که می توانید آنها را بخوانبد و مشاهده فرمایید.

 

گوشت چرخ کرده شتر

 

گوشت چرخ کرده از قسمت های مختلف گوشت درست می شود و شامل فیله، راسته، هم می شود، ترکیب این دو قسمت باهم یک چرخ کرده فوق العاده بی نظیر را مخصوصا برای کباب کوبیده به وجود می آورد، اگر به دنبال یک گوشت بی نظیر برای رستوران خود هستید حتما گوشت شتر را در لیست خود قرار دهید.
گوشت شتر چرخ کرده در بسته ‌بندی ‌هایی با وزن‌های مشخص و به صورت کاملا بهداشتی آماده شده است و تقدیم شما عزیزان و مصرف‌کنندگان گرامی قرار می گیرد. گوشت شتر اصل باید ظرف مدت کوتاهی کیفیت خود را از دست ندهد و بتوان از آن برای مدت زمان طولانی استفاده کرد هرچند باید شرایط نگهداری مناسبی برای گوشت شتر لحاظ شود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما