خرید و فروش شتر ترکمن

شتر ترکمن   از بهترین نوع شتر هایی می باشد که در این مرکز وجود دارد و معمولاً افرادی که به دنبال شترهایی با میزان شیردهی بالا هستند از آن ها استفاده می کنند. این شتر ها بسیار درشت اندام هستند و قدشان بسیار بلند است. شتر ترکمن میزان پشم شان بسیار زیاد است و برای تولید پارچه و نخ از پشم شتر ترکمن استفاده می.شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

از سالمترین گوشت های موجود می توانیم از گوشت شتر و پودر گوشت هیدرولیز شده اشاره کنیم و در ادامه مقاله به تمامی خواص آنها برای شما عزیزان پرداختیم.

شتر ترکمن

ویژگی های شتر ترکمن چیست؟

شتر ترکمن از جمله شتر هایی می باشد که میزان شیر دهی آن ها بسیار زیاد است و شیر آن ها بسیار چرب و مقوی است. شتر ترکمن دارای پشم های بلند است که از ان برای تولید نخ های رنگی و محکم استفاده می شود.

شتر ترکمن معمولاً رنگ قهوه‌ای عسلی قهوه ای تیره و خاکستری دارد.  این شتر دارای پاهای بلند و گوشتی می‌باشد، که جز شتر های سنگین وزن در دنیا به حساب می آید.  همانطور که می دانید که شتر در آن رشد کرده است.

شتر پاکستانی  یکی از انواع حیوانات می باشد که در خاورمیانه به شتر گوشتی و شیری معروف است این شتر یکی از بهترین شتر های موجود در جهان است که از پشم و پوست و گوشت و شیر آن استفاده بسیار زیادی می شود این شتر در وزن های مختلف وجود دارد جز بهترین نژاد شیر شتر در جهان به حساب می‌آید.سفارش و خرید آنلاین را در این قسمت برای محصولات فرآوری شده از شتر و پودر گوشت مرغ تبریز در دسترس شما عزیزان قرار داده ایم.

 

شتر ترکمن

مرکز خرید و فروش و صادرات شتر ترکمن

صادرات شتر پاکستانی به کشورهای دیگر بسیار رونق دارد و سود آوری بسیار زیادی همراه است این شتر ها معمولاً از طریق کشتی یا هواپیما های ویژه یا قطارهایی که حاوی حمل حیوانات مختلف هستند به کشورهای دیگر ارسال می شود برای تولید مثل و افزایش این شتر ها فقط کافی است همچنین باید شرایطی را فراهم کنید که بیشتر احساس کند در بیابان زندگی می کند.

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر راجع به نحوه خرید و قیمت کیلویی گوشت شتر با مرکز ما تماس بگیرید تا مشاوران فروش ما شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کند. شتر ترکمن  یکی از بهترین شتر های موجود در خاورمیانه می‌باشند زیرا بسیار تنومند و سنگین وزن هستند گوشت آنها بسیار تند و شیرین است آنها بوی مطبوع دارد چربی آن به میزان کافی می باشد و همین در این طرفداران زیادی را در کشور به خود جذب نموده اند علاوه بر آن خواص درمانی بسیاری دارند مثلاً شیر شتر به دلیل قطع گرمی که دارد در برابر بسیاری از بیماری‌ها از بدن انسان محافظت می‌کند.

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما