خرید گوشت کوهان شتر به صورت عمده

گوشت شتر مخصوصا گوشت کوهان شتر منبع بسیار غنی از مواد مغذی است. مقدار ویتامین “ب کمپلکس” و برخی عناصر معدنی نظیر فسفر و کلسیم آن بسیار زیاد است. اما باید افزود که نسبت آهن و روی آن کمتر از گوشت سایر دام‌های اهلی است و نسبت کلسیم این گوشت در عضلات ران آن زیادتر است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید گوشت کوهان شتر با ما همراه باشید.

 

خرید گوشت کوهان شتر

فواید و خواص گوشت شتر

گوشت کوهان شتر فواید بسیاری دارد. از فواید گوشت کوهان شتر میتوان به موارد زیر اشاره کرد. ویتامین B این گوشت در تقویت اعصاب تاثیر زیادی دارند و “روی” آن در تقویت قوای جنسی و جلوگیری از اختلالات در رشد جنین کارآمد است.

کالری بسیار بالای گوشت کوهان شتر قوای بدنی و استقامت را زیاد می‌کند و توصیه می‌شود که بانوان باردار و شیرده، دانش‌آموزان، ورزشکاران و افراد کهنسال از خوردن آن غافل نشوند. ویژگی اصلی و متمایزکننده آن در مقایسه با دیگر گوشت‌ها، فقدان مواد هورمونی و آنتی‌بیوتیک در آن است؛ چرا که این حیوان در طبیعت آزاد و به دور از پرورش دامی رشد می‌کند. همچنین وجود مواد طعم‌دهنده و معطر در گوشت این حیوان موجب تحریک و ترشح غدد بزاقی و شیره معده شده و در نتیجه قدرت جذب را افزایش می‌دهد. معمولا از قلم و کوهان شتر در درمان درد پا و کمر و دردهای روماتیسم استفاده می‌شود.

خرید گوشت کوهان شتر

نکات مهم در هنگام خرید گوشت کوهان شتر

این نکته مهم را باید در هنگام خرید گوشت کوهان شتر بدانید که رنگ تیره گوشت و مقدار چربی زیاد از حد آن به خاطر بی کیفیت بودن و خوب نبودن گوشت است. بوی گوشت هم خیلی اهمیت دارد. گوشتی که بویی مثل بوی گوشت ماهی دارد ، بی کیفیت بوده و احتمالا مانده است و باید از خرید آن صرف نظر کرد.

مورد با اهمیت دیگر که باید به آن توجه شود رنگ استخوان است؛ به این شکل که هر اندازه  رنگ استخوان تیره تر ( کرم تر ) باشد، شتر پیرتر و گوشت بی کیفیت تر است، بهتر است زمانی که قصاب مشغول خرد کردن گوشت است به استخوان آن توجه کنید، استخوانی که به سهولت و سریعا خورد شود و رنگ  روشن تر (سفیدتری) دارد ، علامت جوانی شتر و مرغوبیت گوشت شتر است. قطورتر بودن الیاف گوشت ( الیاف رشته ای تر با رشته های درشت )، تیره تر بودن رنگ آن، زردتر بودن چربی آن و تیره تر بودن استخوان های آن، نشان  پیر بودن شتر است.

شما میتوانید برایکسب اطلاعات بیشتر،ثبت سفارش و خرید عمده انواع محصولات شتر به خصوص گوشت کوهان شتر با ما در تماس باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما