فروش شیر خشک شتر

شیر خشک شتر از کیفیت صد درصدی برخوردار است و به شکل پودر شده و بسیار خالص تهیه و تولید شده است. با بسته بندی های محتوی ۲۰ گرم در هر ساشه و یا به صورت فله ای بسته بندی شده است که خواستار هر کدام از این دو مدل باشید می توانید آن را خریداری نمایید. نمایندگی های مجاز فروش شیر خشک امکان خرید حضوری را برای مشتریان خود فراهم کرده اند تا بتوانید محصول را از نزدیک ببینید و سپس آن را خریداری نمایید. علاوه بر آن می توانید شیر خشک شتر را به صورت اینترنتی برای خود سفارش دهید تا در کوتاه‌ ترین زمان ممکن محصول درخواستی شما به درب منزل ارسال شود. خوبی سفارشات اینترنتی این است که بدون اینکه نیاز باشد به فروشگاه های مربوطه مراجعه کنید می توانید هر آنچه که می خواهید بخرید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خواص شیر خشک شتر

 خواص شیر خشک شتر

از هیچ کس پوشیده نیست که شیر مادر برای نوزادان بهترین تغذیه ای است که تا ۲ سالگی از آن بهره‌ مند هستند. اما گاهی اوقات به دلایل خاصی کودک نمی تواند از شیر مادرش تغذیه کند، پس باید به فکر جانشینی که بتواند تمامی خواص شیر مادر را داشته باشد و نیز هیچ گونه آلرژی نداشته باشد بود. شیر شتر نزدیک ترین شیر به شیر مادر است که در نوع شیر خشک آن نیز بسیار با کیفیت است. خواص شیر خشک شتر عبارت است از:

1_ ارزش غذایی شیر شتر بسیار بالا است و آن به دلیل پروتئینی است که در شیر خشک شتر وجود دارد، همچنین شیر خشک شتر از آهن، مس، روی، اسید آمینه های مورد نیاز و ویتامین D و Cسرشار است.

2_ میزان لاکتوز در شیر خشک شتر بسیار پایین است و برای کسانی که نمی توانند لاکتوز مصرف کنند بسیار مناسب است.

3_ شیر خشک شتر برای بیماران دیابتی عالی است چون در آن انسولین موجود است و قند خون را کاهش می دهد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما