قیمت ریسندگی پشم شتردر مراکز معتبر

ریسندگی پشم شتر یه مهارت فوق العاده زیادی نیاز دارد که به همین سبب هر کسی قادر به انجام آن نیست، ما در مرکز خود می توانیم هم پشم شتر درجه یک را در اختیارتان قزار دهیم و هم ریسندگی را با پایین ترین قیمت بازار انجام دهیم.
امروزه فروشگاه های زیادی در بازار وجود دارد که به علت میزان کیفیت بالای پشم شتر بسیاری از محصولات خود را از این جنس ها تهیه می کنند. به عنوان مثال کیف و کفش هایی که دارای کیفیت بالایی نیز می باشند و از ریسندگی پشم شتر حاصل می شوند از این نمونه ها هستند.

تمامی محصولات فرآوری شده از شتر و پودر گوشت مرغ اصفهان را به صورت آنلاین در این بخش در اختیار شما قرار داده ایم.

پشم شتر چیست

نحوه ی ریسندگی پشم شتر

پشم شتر بسیار مرغوب بوده و به علت نرمی بالایی که دارد برای بسیار از کارها مناسب می باشد.
جهت ریسندگی پشم شتر در ابتدا باید تمیز شود، این مرحله بسیار مهم می باشد زیرا تمیز کردن پشم کاری بسیار سخت است، بعد از آن به وسیله یک ماسوره و ریسنده توسط دست تبدیل به نخ پشم شتر می گردد، نخ ها هم مانند سایر نخ ها شماره دارند و یا به نازک و ضخیم تقسیم بندی می شوند، که این تفاوت سبب اختلاف در قیمت می شود.
البته یک نوع نخ هم وجود دارد که کاملا سفارشی بوده و برای تولید آن پشم شسته می شود.

آیا نخ پشم شتر کارایی دارد؟

در عین حال این پشم ها از استحکام فوق العاده ای برخودار هستند. محصولاتی که از آن به دست می آیند امروزه به صورت مستقیم از طریق سایت ها و فروشگاه های مختلفی در بازار به فروش می رسد. کیفیت ریسندگی پشم شتر در نحوه ی ریسندگی آن اهمیت پیدا می کند. هر کیفیت بالاتر رود ریسندگی بهتر می شود و در نتیجه کیفیت بیشتر می شود. به عنوان مثال پشم شتر های نر دارای زمختی بیشتری بوده و کیفیت پایینتری دارند و برای ریسندگی خیلی پیشنهاد نمی شوند در حالی که شتر های ماده بر خلاف این نمونه شتر های نر پشم هایی مناسبتر دارند. برای اطلاع از قیمت  به فروشگاه ما مراجعه کنید تا علاوه بر اطلاعاتی که در مورد آن دریافت می کنید خرید پشم شتر با کیفیت را با تضمین انجام دهید.

این سایت ها، انحصارا در زمینه ی فروش البسه پشم شتر و گوشت مرغ چرخ کرده فعالیت دارند و محصولات بی شماری را می توان از این طریق به صورت آنلاین خریداری نمود.

سربند طبی پشم شتر

قیمت پشم شتر جهت ریسندگی

ریسندگی پشم شتر نسبت به ریسندگی های دیگر کمی سخت تر است، به همین دلیل تنها تفاوتی اندک در قیمت دارد.  قیمت پشم شتر نیز در افزایش هزینه نهایی تاثیرگذار است، اگر می خواهید از نخ آن استفاده کنید می توانید ریسندگی را نیز به متخصصان ما بسپارید و با یک هزینه کم پشم ریسیده آماده را تحویل بگیرید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با مدیر  فروش ما تماس بگیرید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما