قیمت گوشت شتر در کردستان

قیمت گوشت شتر در کردستان

قیمت گوشت شتر گرم و سایر فراورده های آن را در کردستان و سایر استان های غربی کشور از ما بپرسید. چنانچه قصد خرید عمده گوشت شتر را دارید ما می توانیم آن را به قیمت کشتارگاه به شما عرضه کنیم.

تمامی محصولات فرآوری شده از شتر و پودر گوشت مرغ اصفهان را به صورت آنلاین در این بخش در اختیار شما قرار داده ایم.

قیمت خرید گوشت شتر در کردستان

خواص گوشت شتر

 اگر به دنبال یک منبع فوق العاده مواد مغذی هستید گوشت شتر را به شما معرفی می کنیم.

فوائدی که این گوشت نسبت سایر گوشت ها دارد در داشتن پروتئین، چربی و پتاسیم پایین تر و سدیم بالاتر است، اما یکی دیگر از ویژگی های این گوشت وجود نسبت بالاتر فسفر و کلسیم و ویتامین ب کمپلکس از سایر گوشت ها است.

اگر از نظر سلامت بر روی بدن به خواهیم آن را بررسی کنیم به گفته متخصصان تغذیه ویتامین ب موجود در گوشت شتر سبب تقویت اعصاب می شود و همچنین این نوع گوشت قرمز حاوی مقدار زیادی روی است که باعث تقویت نیروی جنسی و جلوگیری از ایجاد اختلال در رشد جنین می شود.

به همین دلیل استفاده از گوشت شتر به همه گروه ها به خصوص گروه های حساس مانند زنان و کودکان و افراد سالخورده توصیه فراوان می شود.

این سایت ها، انحصارا در زمینه ی فروش البسه پشم شتر و گوشت مرغ چرخ کرده فعالیت دارند و محصولات بی شماری را می توان از این طریق به صورت آنلاین خریداری نمود.

گوشت شتر به صورت عمده و کاملا تازه در کردستان و کرمانشاه عرضه می شود.

گوشت شتر ارگانیک

بسیاری از افراد به دنبال تهیه مواد غذایی ارگانیک هستند این نوع گوشت نسبت به دیگر گوشت ها ارگانیک تر بوده و دلیل آن تغذیه این حیوان است که بیشتر در بیابان ی باشد و به ندرت تغذیه دستی به آن داده می شود و البته حیوانی است که تعداد دفعات بیمار شدنش بسیار کم است و یا ممکن است یک شتر هیچ وقت بیمار نشود به همین دلیل مواد دارویی وارد بدن آن نمی شود و یا خیلی کم است.

گوشت شتر را می توان به صورت چرخ کرده هم استفاده کرد در غذاهایی مانند کباب، کوفته و تمام  غذاهایی که در آن چرخ کرده استفاده می شود.

موارد استفاده از گوشت شتر

متاسفانه در ایران استفاده از گوشت های سرد مانند گوشت گاو و گوساله رواج بسیاری دارد و مردم توجه کمتری به گوشت های گرم مانند گوشت گوسفند و گوشت شتر دارند.

از این گوشت در تمام موارد غذایی که از گوشت های گوساله استفاده می شود می توان به کار برد و طعم و مزه بسیار فوق العاده ای دارد.

افراد زیادی این پیش زمینه را دارند که این گوشت صفت و دیر پز می باشد اما این را نمی دانند که تمام گوشت ها در صورت زیاد بودن سن دام گوشت دیرپزی خواهند داشت.

اگر قصد خرید گوشت شتر را دارید بهترین گوشت برای شترهای یک تا سه سال می باشد که یخت بسیار سریعی دارد.

خرید عمده گوشت شتر

خرید گوشت شتر در کردستان

اگر ساکن استان های غربی ایران مانند کرمانشاه هستید و قصد خرید گوشت شتر را دارید می توانید به ما سفارش دهید و گوشت تازه خریداری کنید.

قیمت گوشت شتر

قیمت گوشت شتر نیز مانند سایر فراورده های دامی به روز تعیین می شود و به نوسانات بازار بستگی دارد اما ما در سایت خرید گوشت شتر این گوشت را به پایین ترین قیمت بازار با بالاترین کیفیت عرضه می کنیم.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما