مرکز خرید دم شتر به صورت عمده

شتر جزو حیوانات اهلی میباشد که گوشت آن کاملا حلال بوده و استفاده از استخوان، گوشت و پوست آن در صنایع غذایی و پوشاک بسیار رایج و در حال افزایش میباشد. دم شتر از بخش های است که خواص دارویی داشته و بعد از خرید آن میتوان برای گرفتن عصاره برای استفاده موضعی و همچنین استفاده در تولید لوازم آرایشی و دیگر صنایع مورد استفاده قرار داد.

جهت سفارش آنلاین محصولات گوشت منجمد تنظیم بازار و دریافت اطلاعات کامل از این بخش وارد شوید.

خرید دم شتر

موارد استفاده محصولات شتر

همان طور که می دانید شتر حیوان بسیار مفیدی است که تقریبا همه ی اجزایش دارای کاربرد است و در صنایع مختلف پوشاک و خوراک مورد استفاده های فراوان قرار می گیرد؛ به طور مثال از پشم شتر در صنعت پوشاک (به خصوص پوشاک پزشکی و گرمایشی ) بهره برداری می شود.

با خرید دم شتر که همانند گوشت شتر دارای خواص مغذی و دارویی بسیار است علاوه بر آن طعم بسیار لذیذی که دارد و دارای بیشترین حجم پروتئین در میان محصولات پروتئینی حیوانی ( مانند گاو، گوسفند و بز) می باشد می توانید به سلامت خود کمک کنید.

شماری از حیوانات اهلی و حلال، فقط گوشتشان قابل استفاده است و در موارد دیگر هیچ گونه قابلیت و کاربردی ندارند. و گونه های دیگر ( به طور مثال گاو) اغلب از شیرشان به عنوان پایه تولیدات لبنی استفاده می‌شود، در حالی که شیر و گوشت شتر و پشم و استخوانش قابل بهره برداری است.

در این مرکزعلاوه بر توزیع و فروش گوشت و پشم شتر، خرید دم شتر نیز صورت می پذیرد.

برای ورودبه این قسمت پودر گوشت برای گاو جهت خرید آنلاین و سفارش از این طریق کلیک فرمایید.

 

خرید دم شتر

مرکز خرید دم شتر به صورت عمده

همان گونه که مستحضر هستید موارد کاربردی در استفاده از شتر به قدری زیاد است که میتوان گفت تمام قسمت ها و اجزای این حیوان کویری قابل استفاده است. حتی از استخوان و پشم دم شتر در موارد مختلف استفاده می شود.

از استخوان دم شتر در تولیدات تزیینی و مصنوعی استفاده می شود و قسمت هایی از الیاف پشم دم شتر نیز در قسمت هایی از پوشاک گرمایشی استفاده می شود.

روغن و ژلاتین استخوانی دم شتر نیز خاصیت درمانی و التیام بخش برای بیماری های مفصلی و استخوانی به ویژه در نواحی زانو و مفاصل حرکتی بدن انسان دارد. به همین منظور خرید دم شتر در مراکز مختلفی صورت می گیرد.

واضح است فاکتوری که این وبسایت را از سایز مراکز خرید و فروش این محصول متمایز می کند تعادل در قیمت و سرعت بالای پرداخت و دریافت و توزیع محصول است.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، ثبت سفارش و خرید انواع محصولات و فرآورده های پشمی و گوشت شتر با ما در تماس باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد رأی: 3

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما