مرکز فروش گوشت شتر قم

بزرگترین مرکز فروش گوشت شتر در قم اقدام به فروش اینترنتی گوشت شتر و انواع فراورده های آن کرده است، جهت خرید و ثبت سفارش تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

با توجه به اینکه مصرف گوشت شتر تا حدودی نسبت به سایر گوشت‌ها کمتر بوده و هنوز این نوع گوشت، جایگاه خود را در سبد غذایی اکثریت خانواده‌ها پیدا نکرده است،

نیز تنها توسط مراکز خاصی، صورت می‌گیرد. فروش گوشت شتر در قم نیز توسط عرضه‌کنندگان مستقیم این محصول انجام می‌شود. هنگام خرید گوشت شتر باید از سلامت و تازگی این محصول اطمینان پیدا کرد.

جهت سفارش آنلاین محصولات گوشت منجمد تنظیم بازار و دریافت اطلاعات کامل از این بخش وارد شوید.

فروش گوشت شتر در قم

 گوشت شتر

طی تحقیقاتی که متخصصان علوم تغذیه و پزشکان طب سنتی در مورد گوشت شتر بعمل آورده‌اند، این محصول دارای ارزش غذایی بالایی است. به همین دلیل توصیه شده است، گوشت شتر را به سبد غذایی خانواده اضافه نمائید. این محصول دارای مقادیر قابل توجهی کلسیم است. با مصرف گوشت شتر می‌توان به رشد و استحکام استخوان‌ها کمک نمود. گوشت شتر منبع غنی آهن است. افرادی که به کم‌خونی ناشی از فقر آهن مبتلا هستند، با مصرف گوشت شتر می‌توانند بخشی از نیاز بدن به آهن را تامین نمایند. فروش گوشت شتر در قم با قیمت مناسب انجام می شود.

این محصول دارای ویتامین‌های گروه B نیز می‌باشد. میزان روی، فسفر و مس گوشت شتر نیز قابل توجه است. گوشت شتر کالری بالایی نیز دارد. با گنجاندن این محصول در برنامه غذایی خود، می‌توانید بخشی از کالری مورد نیاز برای انجام فعالیت‌های روزانه را کسب نمائید. آنچه در مورد گوشت شتر حائز اهمیت است، میزان چربی پایین آن می‌باشد. به همین دلیل افرادی که چربی خون بالا داشته یا مبتلا به بیماری‌های قلبی هستند، به راحتی می‌توانند گوشت شتر را مصرف نمایند.

برای ورودبه این قسمت پودر گوشت برای گاو جهت خرید آنلاین و سفارش از این طریق کلیک فرمایید.

فروش گوشت شتر در قم

 

خصوصیات گوشت شتر

گوشت شتر اگر متعلق به شتر یک تا سه ساله باشد، بافتی نرم داشته و به زمان کمتری برای پخت نیاز دارد. گوشت شتر جوان، شبیه گوشت گوساله است. گوشت شتر پیر قدری سفت و دیرپز می باشد. از نظر طب سنتی، گوشت شتر بر خلاف گوشت گوساله، دارای طبعی گرم می‌باشد. این نمونه گوشت میزان چربی کمتر و پروتئین بیشتری نسبت به سایر گوشت‌ها دارد. با توجه به اینکه گوشت شتر دارای قیمت مناسب‌تر و ارزان‌تری نسبت به گوشت گوسفند و گوساله بوده و آگاهی مردم نسبت به خواص و فواید این نوع گوشت، بالاتر رفته است، تقاضا برای خرید گوشت شتر نیز روز‌بروز افزایش پیدا می‌کند. فروش گوشت شتر در قم بسیار زیاد است.
بر همین اساس با خرید از مراکز معتبر و شناخته‌شده، اطمینان حاصل کنید که بهترین و مرغوب‌ترین گوشت شتر، به شما ارائه خواهد شد. گوشت شتر اگر چه از نظر ظاهر شبیه گوشت گوسفندی می‌باشد، اما اگر در شرایط نامناسب نگهداری گردد، لزج و چسبناک شده و فاسد می‌گردد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد رأی: 4

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما