گوشت شتر فروشی از کشتارگاه

گوشت شتر، فروشی بی نظیر در فصل های سرد سال دارد به علت اینکه این نوع گوشت در شش ماه دوم سال بیشتر از شش ماه اول سال مصرف می شود و این مسئله مربوط به طبع این نوع گوشت است و توسط طب سنتی تجویز می شود که در چه زمانی از آن استفاده کنید. شما اگر به متخصصین طب سنتی مراجعه فرمایید و مزاج شما تشخیص داده شود احتمالا به شما گفته می‌شود که در چه فصولی بهتر است از این نوع گوشت استفاده کنید.

برای سفارش به صورت آنلاین برای محصولات شتر و پودر گوشت زنجان که با ورود به این بخش میتوانید از خدمات زیادی در خصوص همکاری با ما برخوردار شوید.

روند فروش گوشت شتر در یک دهه اخیر

در پنج سال اخیر گوشت شتر فروشی بی سابقه نسبت به پنج سال قبل از آن داشته است. قبل از این پنج سال عرضه بسیار کم تر نسبت به حال حاضر داشت اما با پی بردن افراد به خواص متفاوت و بسیار مفید این نوع پروتئین و همچنین گسترش دامپروری هایی که  شتر را به صورت مکانیزه پرورش می‌دهند و گوشت آن را به فروش می رسانند، شیب صعودی در این زمینه با کیفیت در کشور مشاهده شد. هرچند کارشناسان اقتصادی در این زمینه اظها رنظر کرده اند که فرصت برای پیشرفت بسیار بیشتر مقدار فروش گوشت شتر در ایران وجود دارد و هنوز به قله مد نظر پرورش دهندگان شتر در برای فروش داخلی نرسیدیم اما خوشبختانه بستر صادرات این محصولات فراهم بوده و عرضه کم آن در داخل کشور را نسبتا” با صادرات خارجی جبران کرده است. اما امید آن می رود که در طی ۵ سال آینده سهم بازار داخلی آن نیز افزایش پیدا کند.

محصولات فرآوری شده شتر و پودر گوشت طیوری از نظر طب سنتی خواص های فرآوانی را به همراه دارد که می توانید آنها را بخوانبد و مشاهده فرمایید.

نکاتی در خصوص فروش گوشت شتر در مجموعه خود

اگر فروشگاه مواد پروتئینی دارید، می‌توانید با عرضه گوشت شتر فروشی چند برابر را برای خود متصور باشید، که این سخن ما دلایل منطقی و اقتصادی بسیاری دارد. یکی از این دلایل متفاوت بودن و خاص بودن این نوع گوشت نسبت به انواع دیگر گوشت است که انسان هایی که به دنبال تجربه مزه های جدید و متنوع هستند را به سمت خود می کشد. از دیگر دلایلی که باعث می شود گوشت شتر درآمد بالایی نصیب شما بکند این است که خواص این نوع گوشت برای همگان در حال آشکار شدن است و بسیاری از پزشکان طب سنتی مردم را به استفاده از این نوع گوشت دعوت می‌کنند. در صورتی که مردم مرکز فروشی در داخل منطقه و محله خود داشته باشند، نیازی نیست که برای خرید این گوشت به منطقه دیگر و یا شهر دیگری بروند.
شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید عمده پنیر شتر  با ما در تماس باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما