بزرگترین پخش کننده شیر شتر در شرق ایران

شیر خشک شتر خراسان جنوبی با سایر شیرخشک هایی که در بازار موجود می باشند یک تفاوت اساسی دارد و آن هم این است که در ماده اولیه شیر خشک به جای استفاده از شیر گاو از شیر شتر استفاده شده است و این تفاوت اساسی ویژگی ها و خصوصیت های متفاوتی را به این نوع شیر خشک اعطا کرده است که بسیار قابل توجه می باشند.

برای سفارش به صورت آنلاین برای محصولات شتر و پودر گوشت زنجان که با ورود به این بخش میتوانید از خدمات زیادی در خصوص همکاری با ما برخوردار شوید.

شیر خشک شتر خراسان جنوبی

ویژگی های برتر شیر شتر برای استفاده در شیر خشک

هنگامی که می‌خواهیم از شیر خشک شتر خراسان جنوبی استفاده کنیم باید به این توجه کنیم که چرا استفاده از شیر خشکی که از شیر شتر به دست آمده است بهتر است انواع دیگری می باشد که با شیر دام های دیگر به عمل آمده اند؟ شیر شتر به خودی خود دارای خواص گوناگون و بسیار مفید و ارزنده ای می باشد. شیر شتر منبع غنی از مواد معدنی مانند کلسیم است و در مقایسه با شیر گاو، شیر شتر درصد چربی بسیار پایین تری دارد و برای افرادی که دچار بیماری چربی خون هستند و نمی توانند از شیر گاو استفاده کنند گزینه بسیار مناسبی می باشد. شیر شتر می تواند به عنوان یک مکمل مقوی و ارزشمند در طول روز مصرف شود و به استحکام هرچه بیشتر استخوان ها و جلوگیری از بیماری پوکی استخوان در سنین بالا کمک کند. شیر خشک شتر خراسان جنوبی با بهره گیری از بهترین شیر خشک شتر تولیدی در ایران سعی در ارتقای سلامت عموم جامعه داشته است.

محصولات فرآوری شده شتر و پودر گوشت طیوری از نظر طب سنتی خواص های فرآوانی را به همراه دارد که می توانید آنها را بخوانبد و مشاهده فرمایید.

شیر خشک شتر خراسان جنوبی

 

مزایای استفاده از شیر خشک شتر

شیر خشک شتر خراسان جنوبی تاییدیه های لازم را از مراکز رسمی و دولتی دریافت کرده است و این محصول دارای مجوز وزارت بهداشت و همچنین نشان استاندارد می باشد. این شیر خشک با فرمول پیچیده و فرآیند تولید بسیار دقیقی تولید شده است. محققین و متخصصان ما مدت زمان بسیار طولانی را صرف تحقیق برای چگونگی هرچه بهتر کردن این محصول کردند و در نهایت به ترکیبی رسیدند که بیشترین بازدهی را برای استفاده نوزادان داشته باشد. اگر در سنین بسیار پایین تغذیه کودک درست و اصولی باشد در سنین بالاتر نوزاد و کودک ما دچار بیماری های مختلف نمی شود و بدن سالم تری خواهد داشت اگر شما نیز علاقه مند به خرید این شیر خشک عالی هستید، کافی است از وب سایت ما دیدن فرمایید و از قسمت فروش یا از طریق شماره تلفن های ذکر شده، اقدام به خرید شیر خشک اصل مورد نیاز خود نمایید.
شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید عمده پنیر شتر  با ما در تماس باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما