پنیر با شیر شتر با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

همانطور که میدانید، از گوشت و شیر حیوانات حلال گوشت بواسطه خواص و فواید آن‌ها برای بدن می توان استفاده کرد. از شیر این حیوانات، فرآورده‌های لبنی دیگر مانند پنیر، ماست، کشک، دوغ و کره نیز تهیه می‌گردد. در این مطلب می‌خواهیم راجع به پنیر با شیر شتر صحبت نمائیم. برای تهیه پنیر از شیر حیواناتی مانند گاو، گوسفند و بز، کافی است مقداری مایه پنیر به شیر اضافه نمائید. تهیه پنیر با شیر شتر، بسیار سخت است. به همین دلیل پنیری که با شیر شتر تهیه می‌گردد، معمولا به صورت عمده در بازار وجود ندارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

برای سفارش به صورت آنلاین برای محصولات شتر و پودر گوشت زنجان که با ورود به این بخش میتوانید از خدمات زیادی در خصوص همکاری با ما برخوردار شوید.

خواص پنیر با شیر شتر

اگر پنیر شتر را از نزدیک دیده باشید، رنگ آن به زردی گرایش بیشتری دارد. رنگ آن بر خلاف سایر پنیرها که سفید هستند، قدری زرد می باشد. اگر چه پنیر شتر معمولا به صورت خاص تولید می‌گردد و تنها مراکز انگشت‌ شماری در جهان به تولید این محصول می‌پردازند، اما با مصرف پنیر شتر می توان از خواص و فواید بی شمار این محصول بهره گرفت. کلسیم شیر شتر نسبت به سایر شیرها بیشتر است. طبیعی است که پنیر تولید شده از شیر شتر نیز منبع کلسیم می باشد.
گر می‌خواهید به رشد و استحکام استخوان‌ها کمک کرده و در میانسالی به پوکی استخوان دچار نشوید، از مصرف این ماده مغذی غافل نشوید. میزان ویتامین C پنیر شتر نیز چشمگیر است. با مصرف پنیر شتر می توان بخشی از نیاز بدن به این ویتامین را تامین نمود. همانطور که می دانید ویتلمین C نقش مهمی در سلامت بدن انسان دارد. با مصرف پنیر شتر می توان پوستی شاداب، جوان و با طراوت داشت.

محصولات فرآوری شده شتر و پودر گوشت طیوری از نظر طب سنتی خواص های فرآوانی را به همراه دارد که می توانید آنها را بخوانبد و مشاهده فرمایید.

قیمت پنیر با شیر شتر

همانطور که اشاره شد، تهیه پنیر با شیر شتر، فرآیند پیچیده‌ای دارد. در صد مواد جامد تشکیل دهنده شیر شتر کم بوده و چربی ناچیزی نیز دارد. همین امر موجب شده است که تنها چندین شرکت خاص بتوانند از شیر شتر، پنیر تهیه کنند. البته در ایران نیز چند سالی است در این زمینه فعالیت‌هایی صورت گرفته است. پنیر شتر به صورت پنیر صبحانه، پنیر پخت و پز و پنیر مخصوص سالاد تولید می‌گردد. تولید و فرآیند پیچیده تهیه آن، موجب شده است پنیر شتر به صورت عمده در بازار موجود نباشد.
همین امر موجب شده است قیمت این محصول قدری گران شود. از طرف دیگر شتر باردار معمولا پس از یکسال شیردهی را آغاز می کند. شیر شتر نیز به وفور در بازار وجود ندارد. برای خرید پنیر شتر بهتر است به مراکز معتبر و شناخته شده مراجعه نمائید. این مراکز بهترین پنیر شتر را در اختیار شما قرار می‌دهند. هنگام خرید این محصول حتما به تاریخ تولید و انقضاء آن توجه نمائید. پنیر شتر هنوز جایگاه خود را در سبد غذایی خانوارها پیدا نکرده است. ممکن است، استقبال نکردن از این نوع پنیر موجب کهنه شدن و فساد آن گردد.
شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید عمده پنیر شتر  با ما در تماس باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد رأی: 5

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما