خرید گوشت شتر کنسروی

از سالمترین گوشت های موجود می توانیم از گوشت شتر و پودر گوشت هیدرولیز شده اشاره کنیم و در ادامه مقاله به تمامی خواص آنها برای شما عزیزان پرداختیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

گوشت شتر کنسروی یکی از روش های نوین و جدید عرضه گوشت است و شاید جالب باشد اما برای اولین بار در تمام دنیا این ایران است که این کنسرو ها گوشت شتر را در شهر سیستان و بلوچستان و بریس چابهار تولید کرده است . طبق سخن مسئولان مربوطه ایده تولید کنسرو های گوشت شتر از سال ۷۶ مطرح بوده است که بعد از بررسی ها و انجام اقدامات لازم این کنسرو ها به دست تولید و توزیع رسیده اند . هزینه های ساخت و رساندن به تولید این کنسرو های گوشت شتر بالغ بر هزار میلیارد ریال برای کشور هزینه در بر داشته است و همچنین در این بین بیش از صد ها نفر دارای شغل شده و در این مراکز مشغول به کار شده اند . همان طور که گفتیم این واحد تولید در اسکله بریس چابهار ساخته شده است و از هدف های ان پس از صادرات داخلی و عرضه به استان ها صادرات خارجی و صادر کردن این کنسرو ها به برخی از کشور های همسایه مثل عمان ، عراق ، ترکیه ، افغانستان و … می باشد که با تلاش و حمایت دولت این کار شدنی است .

فوایدگوشت شتر کنسروی

گوشت شتر دارای فواید بسیاری است به طوری که حتی بسیاری از پرشکان و کارشناسان ان را مفید تر و پر سود تر از گوشت گوساله و یا گاو می دانند . از فواید این گوشت می توان به این نکات اشاره کرد.

سفارش و خرید آنلاین را در این قسمت برای محصولات فرآوری شده از شتر و پودر گوشت مرغ تبریز در دسترس شما عزیزان قرار داده ایم.

فوایدگوشت شتر کنسروی

۱ ) این گوشت سرشار از پروتئین می باشد .

۲ ) این گوشت برای بهبود درد مفاصل بسیار مفید می باشد .

۳ ) گوشت شتر همچنین برای دستگاه گوارش نیز مفید است .

۴ ) پیشگیری از سرطان .

۵ ) سرشار از ویتامین ها مثل ویتامین آ و ب .

۶ ) گوشت شتر فاقد مواد هورمونی می باشد . و …

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما