تولید و فروش گوشت شتر گرگان در سراسر کشور

با توجه به خواصی که در گوشت شتر گرگان یافت می شود این گوشت یکی از گوشت های پر مصرف در بین ایرانیان است. با در نظر گرفتن پروتئین فراوان که در گوشت شتر وجود دارد مصرف آن برای تامین پروتئین مورد نیاز بدن گزینه بسیار خوبی می باشد. این گوشت در مقایسه با گوشت گاو از قیمت مناسب تری برخوردار است و با توجه به خواص و طعم فوق العاده ای که دارد در سفره ایرانیان جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

برای سفارش به صورت آنلاین برای محصولات شتر و پودر گوشت زنجان که با ورود به این بخش میتوانید از خدمات زیادی در خصوص همکاری با ما برخوردار شوید.

خواص درمانی گوشت شتر

از گوشت شتر گرگان می توان به عنوان یکی از سالم‌ ترین گوشت ها نام برد. گوشت شتر دارای خواص فراوانی است که پزشکان مصرف آن را به همه مردم توصیه می کنند. طبق تحقیقات به دست آمده مشخص گردیده که گوشت شتر خواص درمانی نیز دارد. این گوشت دارای کلسیم و فسفر فراوانی است که در استخوان بندی و جلوگیری از پوکی استخوان نقش بسزایی را می تواند ایفا کند. افرادی که با خطر پوکی استخوان مواجه هستند با مصرف گوشت شتر تا حد زیادی می‌توانند بیماری خود را به تاخیر اندازند و از پیشرفت آن جلوگیری کنند. علاوه بر مواردی که ذکر شد مصرف گوشت شتر می تواند از ایجاد بیماری هایی مانند انواع سرطان نیز پیشگیری نماید. گوشت شتر به دلیل داشتن پتاسیم و سدیم مانع از رشد سلول‌های سرطانی در بدن انسان می گردد. در صورت ابتلا به این بیماری نیز افراد با استفاده از گوشت شتر می توانند باعث از بین رفتن سلول های سرطانی در بدن خود شوند.

محصولات فرآوری شده شتر و پودر گوشت طیوری از نظر طب سنتی خواص های فرآوانی را به همراه دارد که می توانید آنها را بخوانبد و مشاهده فرمایید.

تولید گوشت شتر گرگان

استان گلستان و از جمله شهر گرگان یکی از بزرگترین تولید کنندگان بهترین گوشت شتر گرگان در کشور هستند. در سال جاری حدود ۱۲۱ تن گوشت شتر در این منطقه تولید شده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه گردیده است. با توجه به شرایط آب و هوایی که در این منطقه وجود دارد این شهر بسیار مناسب برای پرورش شتر می باشد. گوشت تولید شده در شهر گرگان، علاوه بر تامین نیاز این شهر به اکثر نقاط کشور نیز ارسال می گردد. تولید کنندگان گوشت شتر در این منطقه بیشتر تولیدات خود را به شکل عمده به بازار عرضه می نمایند. گوشت شتر گرگان یکی از بهترین و با کیفیت ترین گوشت های تولید شده در کشور است که همیشه از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار بوده، و روز به روز نیز فروش آن با استقبال بیشتری مواجه می شود . گوشت شتر یکی از محصولات صادراتی کشور نیز به شمار می‌آید. با توجه به تولید انبوه گوشت شتر در کشور، در سال‌ های اخیر صادرات این محصول رونق خوبی به خود گرفته و ایران به یکی از بزرگ ترین صادر کنندگان گوشت شتر در منطقه تبدیل شده است.
شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید عمده پنیر شتر  با ما در تماس باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد رأی: 2

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما