خرید قالیچه پشم شتر دست بافت و اصل

قالیچه پشم شتر دستباف یکی از بی نظیرترین صنایع دستی حاصل از هنر ایرانیان است، این قالیچه که به طور صد در صد از پشم شتر بافته شده و حتی رنگ آن نیز طبیعی می باشد، جهت خرید افراد کلکسیون دار و کسانی که به دنبال قالیچه های خاص هستند، به فروش می رسد.

همواره فروش قالی و قالیچه در ایران یکی از مهمترین کالاها در جهان بوده است که با توجه به سابقه‌ای که کشورمان در تولید این محصول دارد توانسته است قالیچه پشم شتر را به صورت انبوه و با کیفیت فوق العاده ای تولید کرده و آن را به سایر کشورهای اطراف نیز صادرات نمایند که همین امر موجب شده است ایران در جهان یکی از مهمترین و واحدهای تولید قالیچه و فرش تبدیل شود.

از سالمترین گوشت های موجود می توانیم از گوشت شتر و پودر گوشت هیدرولیز شده اشاره کنیم و در ادامه مقاله به تمامی خواص آنها برای شما عزیزان پرداختیم.

قالیچه پشم شتر

چند مورد از ویژگی های یک قالیچه پشم شتر خوب

از جمله ویژگی‌های یک قالیچه پشم شتر اصل و اعلا را می توان به جنس این محصول اشاره نمود که همانند قالیچه هایی که با پشم گوسفند یا سایر دام های دیگر ساخته می شوند نیستند و دارای مقاومت نسبی بسیار بالاتر با طول عمر بیشتر می باشند چرا که این محصولات به آسانی کثیف نمی شوند و نیاز به شستشوی مداوم این قالیچه ها نیست و با توجه به جنس پشم به کار رفته شده و رنگ طبیعی آن باعث شده  نسبت به انواع قالیچه های دیگر رنگی شفاف تر و به مراتب با وضوح تر دارند .

یکی دیگر از ویژگی این محصول می توان به زیبا بودن و شیک بودن این محصول نیز اشاره نمود و با توجه به طرح های گوناگونی که برای این نوع از پارچه ها و فرش ها وجود دارد دیگر شما نه دغدغه زیبا بودن و چیدن دکوراسیون خانه خود را ندارید چرا که این محصول با توجه به رنگها و تنوعی که دارند میتوانند به راحتی دکوراسیون و چیدمان خانه شما را زیبا سازند.

سفارش و خرید آنلاین را در این قسمت برای محصولات فرآوری شده از شتر و پودر گوشت مرغ تبریز در دسترس شما عزیزان قرار داده ایم.
البته قالیچه هایی که به صورت مساوی از پشم شتر و سایر پشم ها بافته شده و نخ آن ها هم رنگ شده به فروش می رسد که از قالیچه 100% پشم ارزان تر است.

قالیچه پشم شتر

 

قیمت خرید و فروش قالیچه پشم شتر

عوامل زیادی تاثیر مستقیم بر روی قیمت دارند مانند:  قیمت مواد اولیه این محصول اشاره نمود، و بعد از این باید به متراژ قالیچه یا فرش مورد نظر و همچنین صنعتی یا دست بافت بودن فرش توجه نمود چراکه این چند مورد عوامل اصلی قیمت گذاری فرش محسوب می شوند.
یکی دیگر از عواملی که بر قیمتهای فرش و قالیچه تاثیر می گذارد واسطه هایی است که از از تولید تا مصرف قیمت این محصول را گران می نمایند که شرکت ما با توجه به این مورد و با حذف این واسطه گری ها به صورت عمده اقدام به عرضه و فروش قالیچه پشم شتر نموده است.
شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید انواع محصولات شتر با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما