روشهای تشخیص پشم شتر اصل

تشخیص پشم شتر اصل از پشم شتر قلابی نیازمند تجربه، مهارت و دقت کافی در این زمینه می باشد. شما قبل از اینکه اقدام به خرید پشم شتر نمایید باید از مرغوبیت، اصل بودن و با کیفیت بودن این محصول اطمینان حاصل نمایید. چنانچه در زمینه تشخیص جنس اصل از تقلبی ضعیف عمل کنیم عملاً سرمایه خود را تبدیل به ضرر کرده‌ایم.

از سالمترین گوشت های موجود می توانیم از گوشت شتر و پودر گوشت هیدرولیز شده اشاره کنیم و در ادامه مقاله به تمامی خواص آنها برای شما عزیزان پرداختیم.

تشخیص پشم شتر اصل

چند روش برای تشخیص پشم شتر اصل

روش های گوناگونی برای تشخیص پشم شتر اصل از انواع نامرغوب این محصول وجود دارد که میتوانیم چند نوع از این روش ها را مثال بزنیم. اولین روشی که برای تشخیص پشم مرغوب اصل از انواع دیگر آن به کار می‌رود بررسی بافت پشم می باشد. اگر بافت پشم شتر که بررسی می شود متراکم نباشد و دارای فضای خالی زیاد باشد، این نشان دهنده غیر اصل بودن آن پشم است ولی اگر پشم متراکم و فضای خالی در سطح آن بسیار کم باشد، جنس مرغوب تر می باشد. از دیگر روش های تشخیص اصل بودن پشم می ‌توانبه بررسی یکپارچه و یکدست بودن پشم اشاره کرد که اگر پشم ما یکپارچه نباشد نشان دهنده نا معتبر بودن کالا است. اخرین موردی که به سنجش آن میپردازیم فرم پذیری پشم است، اگر فرم پذیری پشم بسیار کم و یا بسیار زیاد باشد، پشم ایده آلی نداریم و باید فرم پذیری پشم در حد معقولی باشد.

سفارش و خرید آنلاین را در این قسمت برای محصولات فرآوری شده از شتر و پودر گوشت مرغ تبریز در دسترس شما عزیزان قرار داده ایم.

 

تشخیص پشم شتر اصل

خرید پشم شتر اصل و باکیفیت

تشخیص پشم شتر اصل کار دشواری است. اولویت ما باید همیشه خرید جنس مرغوب و با صرف هزینه معقول باشد. شاید شما به دنبال مرکز پخش پشم اصل و با کیفیت هستید، به شما اطمینان میدهیم که با اعتماد به مجموعه ما و خرید پشم شتر مورد نیاز خود از سایت ما یک قدم در توسعه صنعت داخلی کشور و یک قدم در توسعه کار و حرفه خود برداشته اید.

با وجود رقبای بسیار زیاد در بازار پشم شتر و دیگر منسوجات اما ما کیفیت محصولات خود را بهترین تبلیغ برای اجناس خود میدانیم و اطمینان خاطر به مشتریان داده می شود که می‌توان به صورت طولانی مدت و مداوم اجناس خود را از طریق مجموعه ما تهیه نمایند.

امیدواریم بتوانیم با تلاش و پشتکار زیاد و همچنین رعایت اصول حرفه ای، بیشترین راندمان و بازدهی را در زمینه تخصصی خود داشته باشیم. شما می توانید با شماره تلفن های ذکر شده در این سایت با ما تماس حاصل نموده و اطلاعات بیشتری را کسب نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد رأی: 5

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما