مرکز فروش صنایع دستی با استخوان شتر

افرادی که دارای ذوق و خلاقیت هستند از هر ابزار و وسیله ای به نحو احسن استفاده نموده و محصول جدیدی را خلق می‌نمایند. از استخوان شتر نیز برای ساخت صنایع دستی مختلف بهره گرفته شده است. هنرمندانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، با توجه به اینکه‌ استخوان شتر حاوی کلسیم بالایی بوده و مقاومت و استحکام بالایی دارد، صنایع دستی زیبایی را تولید و روانه بازار فروش نموده‌اند. صنایع دستی استخوان شتر طرفداران زیادی دارند.

جهت سفارش آنلاین محصولات گوشت منجمد تنظیم بازار و دریافت اطلاعات کامل از این بخش وارد شوید.

صنایع دستی با استخوان شتر

روش سفید کردن استخوان شتر

همانطور که اشاره شد از استخوان شتر در ساخت محصولات مختلفی استفاده می‌شود. به دلیل استحکام مناسب استخوان شتر، در صنعت نگارگری و خاتم‌کاری از این محصول استفاده شده و لوازمی شیک، زیبا و ماندگار تهیه می کنند.  البته قبل از شروع به کار، باید استخوان شتر طی فرآیندهای مختلفی آماده شود. برخی افراد برای آماده سازی استخوان شتر از هیدروکسیل استفاده نموده و آن را تمیز می‌کنند.

برای برطرف نمودن ناخالصی استخوان شتر نیز آن را پودر سنگ و آب می‌جوشانند. البته به کمک آب اکسیژنه پنج در صد نیز می‌توان استخوان شتر را کاملا سفید  نمود. خیساندن استخوان شتر در پودر آهک نیز به سفید نمودن و رفع ناخالصی آن کمک می‌کند.

برای ورودبه این قسمت پودر گوشت برای گاو جهت خرید آنلاین و سفارش از این طریق کلیک فرمایید.

صنایع دستی با استخوان شتر

فروش استخوان شتر برای ساخت صنایع دستی

استفاده از استخوان در ساخت وسایل مختلف، قدمت دیرینه دارد. انسان اولیه یاد گرفت که ابزار و وسایل خود را با بکارگیری استخوان حیوانات، تهیه نماید. همچنین نقاشی روی استخوان را در همین مراحل یاد گرفت. امروز این امر به صورت هنری ماندگار در آمده و با ذوق و استعداد هنرمندان رشته‌های مختلف، آثاری زیبا و چشمگیر خلق می‌گردد. نگارگری روی استخوان شتر را بر روی تابلوهای مختلف، زیورآلات، قلمدان و صندوق‌های کوچک حتما دیده‌اید.

معمولا از نقاشی‌های سنتی برای این صنایع دستی استفاده می‌کنند. رنگ‌ آمیزی روی استخوان شتر نیز آسان و راحت است. معمولا از رنگ‌های طبیعی و دست‌ساز برای رنگ نقوش طراحی شده روی استخوان، استفاده می‌شود. این نوع رنگ ها نسبت به رنگ‌های شیمیایی دوام و ماندگاری بیشتری دارند. خاتم کاری یا میناکاری و حکاکی روی محصولاتی که با استخوان شتر تهیه می‌شوند، آنان را به محصولی لوکس و گران‌قیمت تبدیل می‌کند.

روی استخوان شتر خطاطی نیز می‌کنند. خطاطی روی استخوان شتر نیز زیبایی خاص خود را دارد. صنایع دستی با استخوان شتر تهیه می‌شوند، طرفداران زیادی داشته و بازار فروش پررونقی را به خود اختصاص داده‌اند.

شما می توانید جهت کسب  اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید انواع محصولات شتر با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1.5 / 5. تعداد رأی: 2

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما